31 octombrie 2008

In cea de-a doua zi, Dumnezeu avea si blog

Iti spuneam ieri ca ma intorc sa-ti mai zic ceva. Si m-am gandit si m-am razgandit si m-am trezit blogand din nou.
Da, corect, sustin Umbrela Verde.Si de ce? Pentru ca vin de la servici si vad un oras gri, anost si plin de gunoaie la tot pasul.Sa fac o precizare, ca sa nu fiu inteleasa gresit.Gunoaiele se impart in doua tipuri. Primele, le gasesti pe oriunde calci pe trotuar, pe iarba care se chinuie sa respire sub PET-uri, pe sosea aruncate cu nepasare de un smecher cu sau fara masina de fitze ce si-a terminat satisfacut napolitana de doi lei la propriu. Al doilea tip de gunoi este la fel de raspandit, doar ca mult mai daunator si mai greu de curatat. Il poti intalni seara intorcandu-se de la lucru frustrat si cu gandul la bautura rontzaind seminte in tramvai, la o terasa ragaind prea tare ca sa poti sa-l ignori sau pur si simplu il recunosti oriunde de indata ce te izbeste duhoarea mitocaniei. Deci hai sa facem curatenie macar cu prima categorie, ca a doua e ilegal oricum.Mi-am amintit o vorba, amuzanta parerea mea si o citez fara nici o aluzie de instigare: "Some people are alive because it's ilegal to shoot them". Dar de ce ei ne omoara natura, orasele, padurile, linistea si aerul curat? Gunoiul nu se face singur.
Ma opresc pe tema asta , dar am sa o reiau cu siguranta, ca slava Domnului de mizerie nu ducem lipsa.

Ti-as recomanda o carte pe care eu inca n-am citit-o nu de alta dar abia azi am aflat de ea. E vorba de "Codul divin al vietii", cica scrisa de unul dintre geneticienii de varf din lume, profesor emerit si alte titluri de rigoare imbarligate ca spaghetele in oala, Dr. Kazuo Murakami.Ce zice nenea asta ar fi ca avem niste gene magice dezactivate in noi si ca ele s-ar trezi si ne-ar schimba infatisarea si comportamentul si personalitatea, si cum ca daca topaim de bucurie si devenim pozitivi ca protonii, ne influentam radical tineretea si fericirea si ca daca le-am controla am mai primi un bonus de inca vreo suta si ceva de ani de bantuire pe pamant.
Acum te-am prins, ti-ar place sa ai 20 de ani vreo ...20 de ani asa,right? Se gaseste pe piata publicata de editura Cartea Daath deci ...
Gandeste genetic, bucura-te si da din coada!

"Ce are multe picioare si incepe cu V? Omida Vasile"

Niciun comentariu: